Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni? Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
- Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt.
- Zwracany produkt powinien być czysty. Zwrot nie zostanie uznany jeśli towar nie będzie pełnowartościowym towarem, będzie nosił ślady użytkowania, wyraźny zapach, plamy bądź nie będzie posiadał metek.
- Zostaniesz poinformowany/a mailowo o przyjęciu
zwrotu towaru. - Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni.
Aby dokonać zwrotu należy paczkę wysłać pod adres:
Glam store
ul. Piękna 31/33 m.16
93-558 Łódź
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
BRAK FAKTURY I FORMULARZA W PACZCE ZWROTNEJ, JEDNOZNACZNY JEST Z ODRZUCENIEM ZWROTU. NIE PRZYJMUJEMY FORMULARZA ZWROTU NADESŁANEGO PRZEZ E-MAIL. FORMULARZ MUSI BYĆ DOŁĄCZONY DO PACZKI ZE ZWROTEM.
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar
powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga mailową na adres kontakt@glam-store.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Glam store
ul. Piękna 31/33 m.16
93-558 Łódź
Do paczki z oświadczeniem dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać: