Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni? Nic nie szkodzi.
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

  1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt.
  2. Reklamowany produkt powinien być czysty.
  3. Zostaniesz poinformowany/a mailowo o przyjęciu
    zwrotu towaru.
  4. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni.

Aby dokonać zwrotu należy paczkę wysłać pod adres:

Glam store
ul. Piękna 31/33 m.16
93-558 Łódź 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu. Zwracany przez Klienta Towar
powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga mailową na adres kontakt@glam-store.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Glam store
ul. Piękna 31/33 m.16
93-558 Łódź 

Do paczki z oświadczeniem dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej.